divendres, 16 de gener del 2009

Retorn a Atlanta

Entre una cosa i l'altra me'n vaig anar a dormir cap a les 3 del matí i a les 5 ja estava despert per agafar el tramvia de les 6 i el tren de les 6:24 cap a Schipol. Em vaig acomiadar de l'Agnès a Delft i no me'n vaig anar a l'altra punta d'Holanda com ella temia; vaig arribar amb temps de sobra a la terminal, on vaig esmorzar.

L'últim àpat holandès (Frosties!).

Després, carretera (aèria) i manta fins a la ciutat americana, passant per Londres Gatwick. El viatge és llarg, però com que a la meva filera de tres seients anava sol, m'he pogut acomodar força bé.



Cap a quarts de quatre de la tarda (hora local) ja sobrevolàvem les rodalies d'atlanta, plenes d'urbanitzacions tipus El show de Truman. Això explica perquè Atlanta compti només amb 500.000 habitants i les rodalies amb 5 milions.

Urbanitzacions a prop d'Atlanta

I tot hauria acabat bé si no fos que... ...han perdut la meva maleta :( . Tenia enveja de la Maria, que també va tenir problemes. El cas és que a hores d'ara encara està desapareguda. Podeu consultar el seu estat actual en aquesta web, posant com a referència ATLBA33461 i com a usuari PARCERISA.

En fi, que me n'he anat a la residència amb la bossa de mà.


Atlanta des de l'avió i la meva habitació (rodolíiii)

Per sopar, un plat de carn descongelada (no tenia gaires ganes de cuinar :p)

1 comentari:

Unknown ha dit...

kina putadaaaaaaaa!!!
bé noi, ànims!!! i sinó a comprar-se calçotets!!! xD

pd. espero k no hi portessis gran cosa de valor...