diumenge, 11 de gener del 2009

Aniversari i arribada a Delft

El dia 9 vaig fer 27 anys! El 27 tampoc és tan mal número, però resulta que t'acosta més als 30, edat fatídica on abandones per sempre més el número 2 com a primer dígit de la teva edat. Vaig rebre moltíssimes felicitacions a través de facebook i alguna per altres canals, i vam fer una festa familiar a casa.


27 és la triple potència de tres, el vintivuitè digit de pi (3.141592653589793238462643383279), el nombre atòmic del cobalt, el número de llunes d'Urà, el número de llibres del Nou Testament, el número de concerts per piano i orquestra de Mozart (que va néixer el dia 27) i el codi telefònic internacional de Sudàfrica.

També és l'edat a la qual van morir Janis Joplin, Jimi Hendrix, Brian Jones, Jim Morrison i Kurt Cobain (el "club dels 27"). Com que sóc negat tocant rock o blues, potser podré arribar als 28...

--(...)--

A les cinc del matí de dissabte ja érem a l'aeroport del Prat esperant d'agafar un vol cap a Amsterdam que sortia a les 7:00.

L'Agnès recuperant les seves pertinences després del control de raigs X i davant la mirada de la família. Després han sorgit un parell de segurates que m'han dit que "al filtro no se pueden hacer fotos".

Sortida del sol en ple vol.

L'avió tenia els reposacaps dels seients de diferents colorins i ens ha coincidit el color tant a l'Agnès com a mi.



Al cap d'una estona (no sé ben bé quantes perquè cada cop que m'asseia em quedava catatònic i perdia la noció del temps) hem arribat a Amsterdam Schipol. Després de recórrer l'equivalent a una marató per dins de l'aeroport hem recollit les maletes i hem agafat un tren cap a la Haya. A la Haya hem canviat de tren i n'hem agafat un altre cap a Delft. A Delft, un autobús fins la residència.

Bicicletes nevades davant la parada de tren de Delft.

A part d'això poca cosa més. Hem dormit gran part del dia (ella perquè es trobava malament i jo perquè sóc una marmota andante) i m'he perdut el mercat de Delft, on hagués pogut menjar el peix podrit que es mengen habitualment en aquestes ocasions :_(

Al vespre hem anat a comprar el sopar al súper.

Lluís (amb abric nou de reis i gorro d'aniversari) i pastanaga XXL.