dijous, 29 de gener del 2009

Recapitulació

Querido diario...
Recapitulació d'esdeveniments més o menys intrascendents...

Oblits

Després d'oblidar-me la màquina d'afeitar a Barcelona, només tenia l'opció de fer la competència al Xavi Lozano i la seva participació al concurs internacional de barbes i bigotis o buscar una alternativa rasurativa. Aquesta ha vingut en forma de gilets per dona, ja que eren les més barates i crec que em podré transvestir durant els minuts de l'afaitamenta.
A part d'això, sembla que he oblidat el mòbil americà per algun lloc de la ciutat el qual fins aquest moment no recordo...

Recerca
Finalment les previsions més funestes es varen fer realitat i el meu article no ha fet, de moment, el pes al professor. La meva tasca actual consisteix en re-escriure'n algunes parts i intentar que, a part de la meva retorçada ment, l'article sigui comprensible pel lector interessat (si és que n'hi ha algun...). La Maria, per la seva banda, ja ha passat una iteració i en breu presentarà les seves revolucionàries idees a la nanocomunitat científica mundial.

Pijama
La setmana passada vaig estrenar un pijama que m'havien regalat pel meu aniversari. Es tracta, es veu, d'una alegoria a la meva extraordinària rapidesa -en forma de tortuga- i al país al qual he anat a parar -en forma de burguer-.