dimarts, 6 de gener del 2009

Cap d'any i Andorra

El dia 31 de desembre vaig anar a celebrar el cap d'any a casa l'àvia, amb el Roger i l'Agnès. Com cada any vam fer pizzes amb pa Bimbo per sopar i després vam posar la tele per menjar el raïm seguint les campanades.

El Roger i l'Agnès demostrant el do de l'espontaneïtat. Seriositat natural (esquerra) i alegria instantània (dreta).

Brindis.

La primera acció del 2009 va ser la meva iniciació en el Guitar Hero per la Wii del Jordi. A continuació us poso la meva exclusiva actuació, que de ben segur es pagarà a preus milionaris quan em faci súper famós en el món del rock.


Després em vaig reunir amb la Violeta a casa seva.

---(...)---

Els dies següents hem llogat un cotxe amb la Violeta i ens n'hem anat a Andorra, passant per Os. A Os, on la temperatura era molt més alta que l'últim cop (enlloc de 5 graus estàvem a 12), ens vam trobar amb la Rosa i l'Eduard que anàven a inspeccionar la seva nova caseta. Poc més tard, ja arribàvem a Andorra.

Ninot de neu mida Caçafantasmes

A Andorra també tenen pista de patinatge sobre gel

Fred andorrà

Cal remarcar que quasi cada cop que he pujat a Andorra he visitat el que considero dos clàssics: el rellotge d'aigua i la casa dels formatges.

Rellotge d'aigua

Però posteriorment ens hem assabentat que HAN TRET LA CASA DELS FORMATGES D'ANDORRA!!!! TRAGÈDIA!!!! CATÀSTROFE!!!!!!

Tot i la depressió causada per l'exterminació d'un dels grans icones d'Andorra, encara hem tingut ànims per anar a veure caldea...


...però veient els preus de l'entrada, hem optat per conservar el ronyó i l'ull de la cara i hem girat cua.

Seguirem informant...