dissabte, 17 de gener del 2009

Jet-Lag i maleta

Sí, tinc jet-lag. Em moro de son a mitja tarda i em desperto a altes hores de la matinada. Creia que això només passava als executius tiquis-miquis, però sembla que també afecta als pringats com jo.

Ahir vam anar a sopar pizzes al pis del Berk (la Maria, el Josep Miquel, el Berk i esporàdicament la Michelle) però veient les meves capçinades vaig provocar la compassió de l'amfitrió i vam marxar aviat a casa.

A part d'això, ahir també vam tenir una reunió de brain-storming amb el professor, de la qual vam anar dibuixant esquemes del món nanomètric fins que ens vam quedar amb el què teníem inicialment. A la tarda la Claudia ens va convidar a dolços cuinats per ella mateixa (tirmisú i pastetes de xocolata) i vaig fer la meva última fotografia.

Curiosa la postura del Kaushik i del Berk :D

Resulta que el carregador de la bateria de la càmera el tinc a la maleta perduda, de manera que a partir d'aquest moment les úniques fotos que podré fer seràn les següents:

Atlanta de noche.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja tens la maleta!!! ho he mirat i diu que està llesta per lliurar-te-la! què béééééé! Ja explicaràs com va, eh?

Anònim ha dit...

era jo, l'anònim... és que em faig un bolic :)