dimecres, 4 de març del 2009

Sopars al Midtown

Resulta que el Josep Miquel s'ha d'examinar de tots els seus coneixements telequils d'aquí una setmana i ens vam oferir a fer-li el sopar perquè no perdés aquest valuós temps (tot i que al final potser en perd més fent sobretaula :p ). Així doncs, ahir vam anar a sopar a casa del Massimiliano i avui ha tocat a casa meva.

El Massimiliano ens va oferir tallarines amb carbassó (que es veu que aquí en diuen zuccini) i bacon. Li va quedar realment bo.



La Clàudia tastant la pasta "al dente". Sembla que es mengi un calçot...

Jo vaig intentar cuinar un quasi-pollastre a l'ajillo, però hi vaig afegir algunes coses i no en vaig posar d'altres, de manera que va resultar en una recepta improvitzada. Malgrat la foto, el resultat no va ser tan dolent :)


Maria, Josep Miquel, Lluís i Max (darrera la càmera)

1 comentari:

Xarinola ha dit...

Lluís no et treguis mèrits, el pollastre estava molt molt bo!