dimecres, 18 de març del 2009

Absència, lliurament i spring break

Els primers dies d'aquesta setmana no vaig publicar cap cosa en aquest blog, i la sra. Casas em va haver de tocar el crostó... Procurarem que no es repeteixi...

Cara de "perrito apaleado" a veure si faig prou pena

De tota manera, tampoc tinc gran cosa a dir... Això sí, ahir li vaig donar el meu article al professor per tercera vegada, a veure si aquest cop està millor.

Sensació del Lluís lliurant l'article

Per altra banda, aquesta setmana és festiva pels estudiants ja que és considerada el descans de primavera (spring break). Durant aquest període, els soferts joves es recuperen dels examens tot anant a la platja a mirar noies en biquini o a lluir-lo (depenent del gènere de cadascú). Podeu posar "spring break" al google i veureu les imatges.


Com que els pringats classificats com a "Faculty" (useasé nosaltres) sembla que no gaudim d'aquests privilegis, en principi ens reservarem el cap de setmana per visitar Savannah, una ciutat a la costa de Geòrgia.

Savannah, Geòrgia

1 comentari:

Xarinola ha dit...

XDDDDD

Vigila que me mare quan s'enfada fa por ehh...!!!

jejeje