dissabte, 27 de setembre del 2008

Victòria

La victoria es del mas perseverante.
(Napoleón Bonaparte)

Síiiiiiii, què dolça és la victòria!. I ho és més si és una victòria que veus difícil, per la qual has hagut de treballar-hi i contra un enemic més poderós. Aaah, us heu hagut de retractar; menjar-vos les paraules que tant categòricament pronunciàveu. La falsedat de les vostres frases ha quedat palesa i heu hagut de tirar enrere convertint la vostra supèrbia amb dolorosa humiliació!

Bé, ja estic més calmat. Resulta que jo tinc un mòbil amb Orange (ex-Amena). Resulta que un bon dia de juny vaig mirar l'extracte de caixa d'enginyers, on hi tinc domiciliada la factura del mòbil, i vaig veure que des de març tenia cada mes dues factures. Indagant sobre el tema, vaig descobrir que des de feia 4 mesos havia estat pagat la meva factura i la d'una tal Maria Mercedes Ferrer, a la qual no coneixia de res però que suposo que devia estar tota cofoia de tenir un mòbil que no gastava res en tot el mes.

Vaig queixar-me per telèfon a Orange i em van dir que era problema del banc per haver acceptat un rebut no autoritzat per mi. I vaig anar a la caixa i em van dir que era problema de la companyia per haver carregat una cosa al meu compte que no tocava. Total, que tothom rebutjava les culpes i jo, que era l'únic que era clar que no les tenia, havia de ballar amunt i avall mirant a veure qui n'era el responsable.

Finalment, vaig posar una denúncia a l'agència de consum i un mes després ha tingut resultat!

Campeoooones, campeoooones, ole, oleeeeee