dissabte, 27 de setembre del 2008

Dissabte de relax

Finalment, ahir no va aparèixer el professor que esperàvem, però la nostra anada al laboratori va servir perquè ens dónessin permisos a la Buzz Card i per dinar amb la gent del lab. La Buzz Card ve a ser una mena de carnet universitari, però amb més tecnologia (RFID i banda magnètica), de manera que també s'utilitza per permetre o no el pas a certs edificis o plantes. Ara ja podem accedir al laboratori, situat a la planta 5a del Centergy, sense que ens hàgin de venir a obrir.


Després, la Maria va dir que se n'anava al gimnàs de la residència i jo vaig intentar, sense èxit, trobar algú que em signés el formulari d'incorporació per tal de demostrar que he arribat i que em paguin una petita part de la beca Agaur. Vaig recórrer 3 edificis, però a tot arreu pleguen a les 4:30. Hauré de tornar dilluns.

Això sí, sembla ser que cap a les 4 també comencen tot tipus d'activitats extraescolars. Vaig passar per davant el camp de baseball una altra vegada, però ara hi havia gent corrent amunt i avall.

El mateix camp que ja havia posat abans, ara amb jugadors i tot :)

Per cert, els arbres del campus també tenen les bosses d'auto-regar que em va fer esborrar el policia.
Bosses dels arbres i fraternitats

Els edificis que es veuen a la dreta són fraternitats, agrupacions/residència d'estudiants que s'anomenen amb lletres gregues i fan festes (segons definició d'un company de feina). Les "sororities" son per noies i les "fraternities" per nois. Segons aquest mateix company, la idea de les festes és també barrejar sororities i fraternites; digues-los-hi tontos...

Aquesta tarda em dedicaré a programar pel Jordi Baldrich (petites aplicacions per una calculadora que podeu veure a http://www.electronicaflamagas.com/aulacasio/ficha_programario.php?id=25) i suposo que poca cosa més. Tenint en compte el temps que estaré aquí, ja visitaré el centre d'Atlanta un altre dia...

Pla d'avui

1 comentari:

Rosa Giné ha dit...

Que GUAPO el de la foto de FACULTY STAFF!!!!
Segur que aquests carnet t'obre totes les portes!!!
Petonets