dimarts, 30 de setembre del 2008

Starbucks i web

Avui hem tornat al laboratori i se'ns ha confirmat que el professor Akyildiz corria per allà. De fet, el primer dia vaig preguntar si el professor "era aquí" i em van dir que sí. Després, però, vaig descobrir que el què m'havien volgut dir era que no estava viatjant i que era aquí, a Atlanta, però no a l'edifici ni al despatx. Avui, però, ens han dit que el podríem veure.

Cap a les 12 del migdia hem anat a comprar dinar al xinès que hi ha a la plaça del Centergy (els qui no en portem de casa), on he observat aquest avís a les màquines de beguda que m'ha semblat curiós...

Una llimonada amb el 0% de suc...

Després de dinar hem anat a l'Starbucks (la primera vegada que hi vaig) a fer el cafetó i a les 13:30 assistíem a una conferència sobre enrutament eficient de paquets en una xarxa de transmissió.

Dinar amb alguns components del BWNL. D'esquerra a dreta: Neus, Mari Carmen, Claudia, Berk i Brandon

A part d'això m'he passat tot el dia programant una pàgina personal per penjar al lloc web del laboratori (com tots els membres) però em sembla que se m'ha escapat la mà i no serà prou seriosa... podeu veure la meva proposta de web aquí.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Boníssim nano!!!
Boníssim!!!

Sergi

Agnès Parcerisa Giné ha dit...

doncs a mi m'agrada...

Vier ha dit...

Suc sense suc, tremendíssim!