dilluns, 29 de setembre del 2008

Sobre el blog...

Sembla ser que hi havia certes persones que davant l'obligació de tenir un compte de gmail per comentar, no feien comentaris als meus escrits. Això ja està solucionat.

Aprofito també per presentar-vos els blocs que podeu trobar enllaçats a la dreta d'aquesta pàgina:

Patillades
Aquest és el bloc de Xavi Lozano, ex-company de Codigobarres que està actualment fent el projecte de telecos a Xile. Actualitza diàriament. Publica des de les coses curioses que troba a aventures personals.

Estúpidament feliç!
Bloc de la Maria Gregori, la companya de la UPC amb la qual he vingut a Atlanta. Sembla que va començar amb el blog a principis de l'estiu. Útil per contrastar les meves publicacions :p

Shhh!
Blog de Sergi Herrero, estudiant de telecos de la Salle que fa el projecte a San Francisco. Pretenc fer-li una visita durant la meva estància i a veure si de pas em fa de guia :D

El Que No Volen Veure
Blog de Marc Solà, company de l'UPC que fa mooolt temps que publica al blog opinions i notícies. Que jo sàpiga no és fora de Catalunya, a diferència dels altres 3... :)

1 comentari:

WoLfWOoD ha dit...

Vaja! me n'adono a través de Google Analytics i gràcies a l'enllaç entrant que tens un blog... i m'enllaces!!!

Primer de tot, felicitats per enllaçar-me... jejeje, no home no! felicitats per el projecte! No sabia que eres a Atlanta!!

En segon lloc, moltes felicitats pel blog, el segueixo i el que llegeixo m'agrada, i molt. Em recorda a quan era a Alemanya i no tenia altra cosa a fer que postejar. Segueix així! (però no et cremis!). Per quan un domini propi? (si necessites res ja saps on trobar-me!)