dimarts, 30 de setembre del 2008

Últim dia al 702

Avui serà l'últim dia que passaré a la meva habitació temporal (al pis 702, concretament). Demà ja comença octubre, i el sr. Young m'ha dit que em canviarà a un pis de 4 persones on em podré instal·lar definitivament.

El meu company actual, el Dumi (es diu un nom més llarg però va dir que m'ho posava fàcil i que li digués així), també canvia d'habitació aquesta tarda.

Dumi, el meu company actual de pis

I a part d'això el dia tampoc ha donat per gaire més. Això sí, han aparegut (o potser és que abans no m'hi havia fixat) tot d'estatuetes d'abella pel barri decorades tipus cow parade. Cal dir que aquesta abella és el símbol de Georgia Tech...

Davant el Barnes&Noble

Davant del Centergy

Al carrer del camp de baseball

2 comentaris:

Vier ha dit...

Què tal un Campus Mort ple de Campillos de coloraines?

Unknown ha dit...

Ostres quines abelles més catxondes! podries endur-te una cap a Barcelona?