diumenge, 28 de juny del 2009

25$, Coraline i Polpettone

Finalment, després de tota l'estada sense oblidar-la... ...ahir al vespre em vaig oblidar la targeta del pis a dins de l'apartament. Això, al 100Midtown, en cap de setmana o a les tardes està penat amb una multa de 25 $.



Ara que clar, és comprensible que et cobrin aquest recàrrec, ja que els 10 metres que va haver de desplaçar-se el recepcionista per utilitzar la seva clau mestra bé s'han de recompensar...

___.oOo.______.oOo.______.oOo.______

Després del robatori pagament per la targeta, l'Anna i jo vam baixar a la planta G a veure la pel·lícula Coraline, del mateix director que Pesadillas antes de Navidad (no, no és Tim Burton!). Coraline està rodada en 3D i mostra un món fantàstic i pertorbador. Em va agradar.



___.oOo.______.oOo.______.oOo.______

Diumenge, especialitat culinària italiana: polpettone. Aquest plat es realitza formant una base de carn picada (amb julivert, ou i parmesà), on a sobre s'hi posa formatge mozzarella, pernil dolç i pepperoni. Després s'enrotlla sobre sí mateix i es cou al forn. De tot aquest plat... ...jo vaig pelar les patates d'acompanyament :)



De postres, ens vam menjar al Sr. Moniato.

2 comentaris:

Xarinola ha dit...

Jejeje això et passa per riure't de mi cada vegada que et preguntava si tenies la clau!

Lluís ha dit...

teddy me... :_(